Helgen börjar nu

Jag arbetar mindre nu på helgen. Det är skönt. Jag börjar arbeta 12 och slutar 5. Det är bra.
Idag fick jag ett brev från min bror. Jag hade fått för mig att han hade dött i kriget, men det hade han inte.
Han skrev att han bodde i en lägenhet i italien nu. Skönt för honom. Han är bara min halvbror, eftersom att hans pappa inte var en våldtäktsman, utan min mammas egentliga man. Min bror heter Abohasan Aliba och är 7 år äldre än mig.
Min kompis har fått sparken från sitt arbete nu. Vi får klara oss på min lön. Det blir alltså ingen ny lägenhet för mig, tyvärr, men jag kan inte svika honom nu. Han som har gjort allt för mig. Mina besparningar får gå till hyran nu den här månaden. När de  pengarna tar slut vet jag inte vad vi ska göra, för min månadslön räcker inte för lägenhetens hyra.
Men det kommer nog ordna sig, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Jag sade ju att du skulle stava det våldtäkt och inte våldtäckt!!!!!!!!!!!!

2009-03-10 @ 11:00:02
Postat av: Frida

Jag är verkligen ledsen för din mamma. Jag tycker verkligen synd om dig, det gör jag verkligen!

2009-04-26 @ 09:51:52
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0