En dag i stan

Idag var jag på Fältöversten. Jag tänkte äte på en sushibar, men det blev för dyrt. Jag tog en Cheeseburger på McDonald's istället. Senare när jag åkte till Plattan var det en kille som skulle sälja hasch till mig. Han hade det i en stor väska som han hade hängt runt armen. På vägen hem stannade jag vid Fältöversten igen och köpte GTA San Andreas. Här är en bild på när jag spelar det på min kompis dator(som jag oxå skriver den här bloggen med).
Här hoppar jag på min cykel.

Det har börjat gå sämre för "Hasses Tobak". Igår frågade en tant mig om jag hette Hasse på riktigt, hon syftade på mitt utseedne. Jag svarade såkart:
"Varför skulle jag döpa min kiosk till "Hasses Tobak" om jag inte hette Hasse?".
Hon genom skådade mig nästan där. Läskigt.
Känns som att du behöver höra nåt positivt oxå, Homie...
Jag har köpt in nytt godis till min kiosk som jag tror kommer att bli en jätte succe. Tyvärr behövde jag spendera mycket pengar för att köpa det. 3000 spänn och jag som behöver alla pengar jag kan få. Men jag tror det kommer lösa sig.
Det brukar det göra för mig, på nåt sätt. Här är en bild på "Hasses Tobak".
Min lilla tobaksaffär.

Kommentarer
Postat av: alex

kul att det går bra för dig jag skulle vilja gå till din kiosk men jag vet inte vart den är vart är den?

2009-10-02 @ 14:49:40
Postat av: din-

Skulle vara kollt om man kunde vinna en Vampire Diaries kalander eller en bok allt kostar under hundar kronor.... Få obegränsad besökare till din blogg på ***bloggbesokare.se***


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0